20% ОТСТЪПКА ЗА ВСИЧКИ НОВИ КЛИЕНТИ С КОД СТАРТ. РЕГИСТРИРАЙТЕ ПРОФИЛ И НАПРАВЕТЕ ПОРЪЧКА

Как да тренираме като Conor McGregor

13 август 2017 | 565

Как да тренираме като Conor McGregor

Трябва да сте наясно, че режима на Conor McGregor не е за хора със слаби сърца.

Спаринги и бойни изкуства

Да започнем с очевидното: практикуването на бойни изкуства. Ако искате да тренирате като Conor McGregor, за да постигнете определена форма, а не да се биете срещу някого и да печелите титли, принципите на тренировка могат да бъдат приложени и за вас. Независимо дали става въпрос за граплинг или спаринг, в тези тренировки се развива най-вече издръжливостта. Ако бойните спортове не са за вас, все пак можете да постигнете същите резултати (без разбития нос) като замените елементите на тренировката с подобни, които натоварват тялото ни по подобен начин. Например боксовата круша може да замести спаринга като ви предостави същите ползи - изгаряне на калории, укрепване на корема и крайниците.

За спортистите от бойните спортове спарингът е оптимален начин да подобрят техниката си като същевременно тестват издръжливостта си и тестват силата си върху реален опонент. За да подобрите физиката си без да правите спаринг е нужно да приложите подобен тип натоварване - тоест интервално и високо интензивно физическо упражнение.

Аеробни / Анаеробни тренировки

Conor McGregor, който е в категория перо е доста лек. Неговата физика е максимално изчистена от мазнини и няма никакви излишни килограми. Когато става въпрос за килограми и кардио, трябва да сме наясно, че трябва да избягваме тренировките с тежести, които водят до повече размер, но не и сила. Вашият фокус трябва да бъде върху запазване на телесното тегло като тренировката трябва да е предимно с естествено съпротивление и аеробни упражнения.


Вие можете да тренирате точно като Conor McGregor, като следвате неговата 12-седмична кондиционна тренировка наречена F.A.S.T. Тази програма включва в себе си аеробни и анаеробни натоварвания като акцентът е върху експлозивната мощност, максималната скорост и издръжливост за всички условия.

Тренировъчният план се фокусира върху колоезденето, гребането, тичането и бокса. Тренировката е разделенаа на три категории (зелена, оранжева и червена зона) с трудности и увеличения за всяка зона.

Тренировка за сила

Не е нужно да търсите много в интернет, за да намерите снимки от тренировките на Конър. В 9 от 10 упражнения той изпълнява упражнения, които включват само собственото му телесно тегло. Тук ще разгледаме любимите му упражнения. Те ще са от голяма полза на онези, които искат да тренират като него.

Упражненията са ключови. McGregor често популяризира тренировките си базирани на упражнения, които му позволяват по-голям обхват, сръчност и сила докато е в осмоъгълника.
Силови набирания (Muscle ups) - при тях се разчита единствено на естествена сила. Натоварват гърба, бицепса, трицепса и гръдния кош като същевременно развиват китките и ротаторните маншети, които са изключително важни за удара.
Гущерови разходки (Lizard Walks) - с бърза проверка в гугъл можете да разберете колко сила и гъвкавост изисква това упражнение. При изпълнението му се работи главно с корема, цялата горна част на тялото и краката. 

Ако искате да тренирата като McGregor не трябва да изпълнявате упражнения на машини и едноставни движения, които се използват най-вече за изграждане на саркоплазмена хипертрофия(мускулна маса, която не повишава силата). Трябва да се наблегне изцяло на многоставни упражнения, които натоварват множество мускулни групи едновременно. 
Правете упражнения за баланс - едно много добро упражнение, с което да започнете е клек с един крак със собствена тежест. Освен сила е нужна и голяма гъвкавост и баланс, за да го изпълните. В началото ще ви е нужна помощ, за да свикнете с изпълнението му. 

Йога

Практикуването на Йога е важно занимание от програмата на много ММА бойци. Ползите от йогата са очевидни - подобрява подвижността, баланса и гъвкавостта.

Хранене

За изчистено от мазнини и силно тяло трябва да се обърне внимание на храната. Самият Conor McGregor казва в едно интервю: "Аз ям качествено месо - пилешко, сьомга, малко пържоли, голямо количество качествени зеленчуци и малко плодове като банани например ... Яденето на достатъчно протеин е важно, когато тренирам, защото ми помага да изградя мускули и да се възстановя, затова допълвам приема си с протеинови шейкове. Пия предимно вода или кокосова вода. Много важно е да съм хидратиран - първото нещо, което правя сутрин е да пия вода и стречинг."



ИСКАШ ДА ПОЛУЧАВАШ READY FOR LIFE NEWSLETTER. Въведи своя e-mail и бъди в крак с нашите ПРОМО предложения