20% ОТСТЪПКА ЗА ВСИЧКИ НОВИ КЛИЕНТИ С КОД СТАРТ. РЕГИСТРИРАЙТЕ ПРОФИЛ И НАПРАВЕТЕ ПОРЪЧКА

Искате плочки на корема? 6 съвета как да го постигнете

04 януари 2018 | 1360

Искате плочки на корема? 6 съвета как да го постигнете

Добре изваяните коремни мускули наистина са отражение на добре свършена работа във фитнес залата и добър хранителен режим - няма нужда да отбелязваме колко атрактивно изглеждат добре оформените плочки. Ако все още не сте виждали своите, това не означава, че не тренирате достатъчно здраво!
Много хора тренират неуморно, за да постигнат така желаните плочки на корема и търпеливо преследват целта си. Ако вие сте един от тях просто направете няколко промени и останете последователни докато не постигнете целта си. Тези малки промени ще ви помогнат да премахнете нежеланите мазнини и да покажете криещите се отдоло коремни мускули. 
Ето 6 съвета как да го направите:

1. Нисък процент подкожни мазнини = видими плочки на корема

Това е може би най-важното нещо, което трябва да знаете ако целта ви е да изкарате на показ коремните си мускули. Никакви упражнения за корем не са в състояние да изкарат коремната ви преса ако имате натрупано голямо количество мазнини. Процента телесна мазнина необходим за видима коремна преса варира от индивид до индивид, но в общия случай е нужно да имаме под 14% мазнини в тялото. 
Най-добрият начин да намалим мастната тъкан в тялото ни е със следене на храненето и калориите и редовни тренировки. Следете напредъка си като правите чести снимки и измервания. Това ще ви помогне да сте мотивирани през цялото време. Заложете на високопротеинов режим с висока консумация на зеленчуци.  

2. "Плочките се правят в кухнята"

Въпреки, че това твърдение не е напълно вярно, в него има огромна доза истина. Това, което ядете и по колко може да направи голяма разлика за постигане на целта ви. Ако ядете нездравословна храна - богата на захар и хидрогенизирани мазнини, и не обръщате внимание на размера на порциите си - плочките ще останат само мечта за вас. 
Разумното хранене с пресна храна, следенето на калорийния прием и контрола върху размера на порциите ще направи голямата разлика за постигането на целта ви. Нездравословната храна съдържа и големи количества натрий, което води до задържане на вода и подпухнал вид.
Уверете се, че пиете достатъчно вода през деня, за да избегнете ненужно задържане на подкожна вода.

3. Ускорете горенето на мазнини с кардио

Кардиото е наистина полезен инструмен за премахване на телесните мазнини. Съветваме ви да изпълнявате както ниско интензивно, така и високо интензивно кардио. Добър и интересен подход е изпълняването на високо интензивно интервално кардио, по-познато като HIIT.
HIIT кардиото е умен начин да изгорим максимум калории като същевременно запазим максимално мускулната си маса. След високо интензивна кардио дейност изгарянето на калории продължава дори след тренировката. В зависимост от стажа ви в залата правете от 5 до 15 интервала HIIT.
плочки на корема

4. Не губете време опитвайки се да изгорите мазнините  от определена зона

Това е един от най-големите митове във фитнес индустрията. Не можете да изгорите мазнините от една определена точка на тялото си. Въпреки това е важно да тренирате корема си, за да може коремните мускули да имат добър вид, когато ги изкарате на показ. Това е смисълът на упражненията за корем. 
С редовните тренировки и добрия хранителен режим, ще видите, че когато мазнините намаляват - вашите плочки ще започнат да се показват.

5. Тренирайте корема с разнообразни упражнения

Упражнението "планк" е много ефективно за развитието на коремната мускулатура. Други добри упражнения са - коремните преси, повдигане на краката от вис, повдигане на краката от легнало положение, молитва и др. Нека тренировката ви за корем бъде разнообразна, за да не ви омръзва. По-напредналите могат да включат и тежести при изпълнение на упражненията. Запомнете, че упражненията ще направят коремните ви мускули по-дефинирани и впечатляващи, но определящият фактор за видима коремна преса е ниският процент подкожни мазнини.

6. Включвайте базови упражнения в тренировките си

Правете комплексни упражнения натоварващи много мускулни групи едновременно като например клек, мъртва тяга и раменни преси. Тези многоставни движения натоварват добре корема и ядрото на тялото. 
Усилията необходими за изпълнението на тези движения ви гарантира изгарянето на много калории, което води до максимално горене на мазнини и мускулен тонус. Освен, че увеличават многократно калорийния ви разход, многоставните движения водят до развитие на чистата мускулна маса. Колкото повече чиста мускулна маса имате, толкова повече мазнини изгаряте в покой. Ето защо повече мускули = по-малко мазнини.

Постигането на видими и добре оформени коремни мускули е огромно постижение и отражение на упоритата работа и отдаденост. Следвайки тези прости, но ефективни съвети ще имате план от стъпки, които да следвате, за да получите страхотни резултати.
Запомнете - ключът е в постоянството.



ИСКАШ ДА ПОЛУЧАВАШ READY FOR LIFE NEWSLETTER. Въведи своя e-mail и бъди в крак с нашите ПРОМО предложения