20% ОТСТЪПКА ЗА ВСИЧКИ НОВИ КЛИЕНТИ С КОД СТАРТ. РЕГИСТРИРАЙТЕ ПРОФИЛ И НАПРАВЕТЕ ПОРЪЧКА

Л-карнитин - помага ли за отслабване? Кога и колко да приемаме?

13 януари 2018 | 547

Л-карнитин - помага ли за изгаряне на мазнини? Кога и колко да приемаме?

Когато тренирате хиляди биохимични процеси протичат в тялото ви. Гликогенът от мускулните клетки се разгражда в глюкоза и навлиза в кръвта ви, която пренася глюкозата до митохондриите. Ензимите влизат в действие и започват да разграждат наличните мазнини в мастни киселини и глицерол, които се изполват като гориво от тялото по време на тренировката. 
Интензивността и продължителността, които ще можете да поддържате по време на тренировката зависят от това колко е оптимизирано тялото ви да използва мазнините като гориво. Няма ли да е прекрасно да има добавка, която може да стимулира окисляването на мазнините и да ви снабди с енергия за по-продължителна тренировка, мач или състезание.
Е, всъщност има такава добавка. Тя се казва л-карнитин и се използва от спортисти от различни спортове, за да подобри формата и представянето. Това е и една от най-популярните добавки за отслабване и изгаряне на мазнини.

Какво представлява Л-карнитинът?

Л-карнитинът е неесенциална аминокиселина, която играе ключова роля при трансфера на мазнини към митохондриите, където те се изгарят и се получава енергия. л-карнитин се съдържа в повечето животински продукти като бяло и червено месо, риба и мляко.

л-карнитин-релеф

Л-карнитин - загуба на тегло и издръжливост

Научните изследвания показват, че ежедневния прием на l-carnitine увеличава концентрацията в мускулите и кръвта на тази аминокиселина, подобрявайки метаболизма на мазнините и увеличава енергията посредством изгарянето им. 
Също така проучванията установяват, че мускулният лактат е намален при извършване на упражнения с висока интензивност (80% от максимума) - което води до намаляване на мускулната умора. Има множество проучвания, които показват, че л-карнитинът е добавка способна да намали различните маркери на метаболитния стрес и мускулната умора. 

Кога да приемате л-карнитин? Каква е правилната дозировка?

Проучванията показват, че комбинацията на л-карнитин с бързи въглехидрати има ергогенен ефект и повишава усвояването на л-карнитин с 11%. Затова е добре да приемате л-карнитин с малко количество бързи въглехидрати (30-40гр декстроза).
Л-карнитинът действа с натрупване в организма, така че не е от ключово значение дали ще го приемата преди или след тренировка. Най-важното е да го приемате ежедневно в продължение на поне 4 седмици, за да можете да видите резултат.
Що се отнася до дозите - ефективната дневна доза на л-карнитина е 2-4гр дневно.



ИСКАШ ДА ПОЛУЧАВАШ READY FOR LIFE NEWSLETTER. Въведи своя e-mail и бъди в крак с нашите ПРОМО предложения