20% ОТСТЪПКА ЗА ВСИЧКИ НОВИ КЛИЕНТИ С КОД СТАРТ. РЕГИСТРИРАЙТЕ ПРОФИЛ И НАПРАВЕТЕ ПОРЪЧКА

Правете мускули, докато спите!

09 юни 2014 | 1028

Мускули - дори докато спите
Не позволявай на тялото си да губи мускулна маса дори по време на сън. Остани във форма с тези три добавки, които трябва да присъстват на нощното ти шкафче.
Вероятно си чувал израза ‘You snooze, you lose’ (‘Ако дремеш, ти губиш’), но сигурно не си я възприемал в буквалния смисъл. Обикновено възприемаме съня като процес на възстановяване. Но именно този възстановителен процес изисква енергийно гориво –  въглехидрати под формата на гликоген, съхраняван в черния дроб, мазнини, налични в мастните клетки и, за наше съжаление, аминокиселини, складирани в мускулите, които сме сигурни, че предпочиташ да не губиш, а да печелиш или най-малкото да поддържаш. Предложените тук три хранителни добавки могат да ти помогнат да се възстановяваш по-добре по време на сън, като успоредно с това се улеснява използването на телесни мазнини за гориво и се свежда до минимум загубата на аминокиселини, които са ти необходими, за да поддържаш големината и чистотата на мускулите си.
 
Сигурно си изненадан да видиш казеиновия протеин в стаковете за изгаряне на мазнини, тъй като обикновено той се счита за гейнър. Но казеинът всъщност прави много повече от това просто да запазва и изгражда мускула. Според едно холандско проучване казеиновият протеин може да съдейства за стимулиране на тялото да гори повече мазнини през нощта. Учените посочват в един от броевете от 2009 г. на American Journal of Clinical Nutrition, че при индивиди от мъжки и женски пол, преминали на високопротеинова диета (25% от общите калории са от протеин), като всичкият протеин е казеинов, се наблюдава намален апетит през целия ден и изгаряне на повече калории конкретно през нощта, в сравнение с онези, които са били на нископротеинова диета (10% от калориите са от протеин). 
Опция: Започни с 20-40 гр. казеинов протеин, съдържащ мицеларен казеин, като го приемаш непосредствено преди лягане. Също така можеш да добавиш 10-20 гр. казеин към пред- и следтренировъчните си шейкове, както и към шейковете между храненията за деня.
 
Конюгираната линолова киселина (CLA) е естествено срещаща се група от полезни мазнини, които активизират загубата на мазнини, като същевременно стимулират мускулния растеж и покачването на силовия капацитет. Изследванията показват, че CLA не само съдейства за спад в количеството мазнини чрез намаляване на мазнините, складирани в мастните клетки, както и за ускоряване на метаболизма, но се оказва, че тя също така оптимизира изгарянето на мазнини по време на сън. Това не само ще ти помогне да бъдеш във форма, но и ще предотврати използването и изгарянето на аминокиселини за гориво. Ключов момент в използването на CLA е да го приемаш последователно в продължение на поне няколко месеца. Не бива да очакваш да забележиш промени в тялото си за една нощ, но ако останеш постоянен в суплементирането, подобренията в твоята физика ще станат видими.
Опция: Взимай 2-3 гр. CLA в съчетание с казеиновия шейк преди лягане и още една доза при ставане от сън, както и в следобедните часове по време на хранене.
 
GABA
Гама-аминомаслената киселина (GABA) представлява аминокиселина, но тя също така е и невротрансмитер, което означава, че произвежда нервни импулси и сигнали. Но докато вероятно ти си мислиш за външни нервни импулси, всъщност GABA има инхибиторен ефект. Това означава, че по същество тя те кара да забавиш темпото и те успокоява, и това е една от причините да се препоръчва приемът на GABA преди лягане – за подобряване качеството на съня. Друга причина тази аминокиселина да е идеална следобедна добавка е, че според изследванията, нейният прием увеличава отделянето на хормона на растежа (GH). Даването на GH-тласък по време на сън не само помага за възстановяване и растеж на мускулите, но и съдейства за освобождаване на повече мазнини от мастните клетки, които да бъдат изгорени по време на сън. И ако си подготвиш стак от GABA, казеинов протеин и CLA, можеш да бъдеш сигурен, че ще спретнеш зашеметяващ номер на мазнините, докато блажено си почиваш. Звучи добре, нали?
Опция: Взимай 3-5 гр. GABA без храна около 45-60 минути преди приема на вечерния казеинов шейк и CLA. 


ИСКАШ ДА ПОЛУЧАВАШ READY FOR LIFE NEWSLETTER. Въведи своя e-mail и бъди в крак с нашите ПРОМО предложения