20% ОТСТЪПКА ЗА ВСИЧКИ НОВИ КЛИЕНТИ С КОД СТАРТ. РЕГИСТРИРАЙТЕ ПРОФИЛ И НАПРАВЕТЕ ПОРЪЧКА

10 храни, които ще погубят здравето ти!

10 юли 2014 | 723

Опасните храни

Вероятно си наясно с всички онези храни, които са полезни за теб, като пресните плодове и зеленчуци например, но запознат ли си с тези, които могат да те убият? Именно вредните храни могат да причинят сериозни здравословни проблеми, особено ако се консумират редовно. Искаш ли да разбереш кои са те и какво представляват? Е, в този случай продължавай да четеш!


1.    Нискомаслени продукти
Много хора вярват, че живеят здравословно като купуват храни с етикети, обозначаващи, че продуктът е ‘с ниско съдържание на мазнини’. За съжаление това не е така, тъй като повечето от тези храни са пълни с нездравословни химикали, ‘компенсиращи’ липсата на мазнини. Тези химикали са изключително вредни за тялото и дори могат сериозно да увредят човешкото здраве с течение на времето.


2.    Маргарин
Хората избират маргарина вместо маслото, защото в него няма холестерол, но това, на което действително трябва да се обърне внимание е, КАКВО ИМА в него! В маргарина има изключително високо съдържание на транс-мазнини, които могат да увредят кръвоносните съдове и дори да покачат нивата на холестерола.


3.    Плодови сокове
Много пазаруващи си мислят, че действат според правилата на здравето, като си купуват плодови сокове, но всъщност те са вредни за организма. Не само, че се произвеждат с изкуствени аромати и реално не съдържат никакъв плод, а и изобилстват от захар и други химикали, които могат да доведат до затлъстяване и редица други здравословни проблеми. Дори истинският плодов сок е пълен със захар, което не представлява никаква хранителна стойност за теб. Най-добре е да се изядат цели парчета плод, вместо да се изпият, освен ако не изстискваш сам пресни плодове и зеленчуци у дома си.


4.    Преработени меса
Химикалите, налични в обработените меса, се свързват с рака на дебелото черво и много други сериозни здравословни проблеми. Те също така са пълни със захар, сол и мазнини, които могат да доведат до затлъстяване и диабет. Ще бъде абсолютно правилно, ако готвиш с лично подбрано от теб месо, нарязано пред очите ти, и избягваш преработените варианти за консумация.


5.    Енергийни барове
Енергийните барове се предлагат на пазара като здравословни опции за похапване за хора, които искат да губят килограми и да влязат във форма. За съжаление се оказва, че много хора не четат информацията за хранителната им стойност преди да ги опитат. Много от тях имат високо съдържание на захар и мазнини, въпреки сериозното количество протеин в тях. Добре е да стоиш далеч от тях и по-често да се протягаш към натуралната закуска, като бадемите и сиренето например. 


6.    Замразени храни за обяд и вечеря
Със сигурност тези замразени храни са удобен вариант, но каква цена всъщност плащаш за това ‘удобство’? Тези храни, дори и онези от тях с ниско съдържание на калории, наистина съдържат значително количество натрий. Те също така са преминали през сериозен процес на обработка, което означава, че ще създадат много работа на организма, докато бъдат преработени.


7.    Зърнени закуски
Има твърде малко зърнени закуски по рафтовете в магазините, които са наистина полезни за нас. Дори тези с етикет ‘healthy’ са почти преобладаващо пълни със захар и мазнини. Сигурно ще се изненадаш да разбереш, че повечето от зърнените закуски, които обичаш да похапваш, съдържат значително по-голям процент захар дори от десертите. И като връх на всичко това, зърнените закуски обикновено се преработват малко и в съдържанието им се включват химикали, с цел да изглеждат ‘по-здравословно’ за потребителя.


8.    Донъти
Като говорим за закуска, кой не обича сладки понички, особено когато закъснява за работа още в началото на деня? Въпреки че са страхотни на вкус, те са абсолютен източник на захар, мазнини, транс-мазнини и въглехидрати. Всъщност дори само една от тези вкусни пържени ‘заплахи’ съдържа доста над 300 калории. Тъй като повечето хора са склонни да изяждат по повече от един, това със сигурност може да доведе до бързо покачване на теглото, без дори да го осъзнават.


9.    Газирани напитки
Газираното е огромен източник на захар и редица химикали, които се свързват с различни типове рак. Тези напитки не осигуряват абсолютно никаква хранителна стойност за теб и има възможност да причинят и появата на диабет. Дори диетичната сода крие рискове, тъй като е направена със сериозен набор от химикали, за да се компенсира липсата на захар, а именно на тях се отдава риска от развиване на болести и ракови заболявания.


10.     Чипс   
Преди лакомо да се протегнеш към пакетчето чипс – помисли отново! Чипсът прелива от мазнини и калории, а вероятно не знаеш, но той се прави и с опасни химически съединения! Повечето чипсове се произвеждат с акриламид, който се създава, когато суровината се пържи на изключително високи температури. Съществува връзка между този химикал и рака, което може да доведе и до смърт.



ИСКАШ ДА ПОЛУЧАВАШ READY FOR LIFE NEWSLETTER. Въведи своя e-mail и бъди в крак с нашите ПРОМО предложения