4 съвета за по-здравословен живот

Публикувано 2017-05-19 15:49:15
Категории Здраве

За съжаление забързаното ежедневие и постоянният стрес отдалечават все повече хора от здравословния начин на живот. А това се отразява негативно както на психическото, така и на физическото им състояние. В днешната статия сме ви приготвили няколко съвета, които ще ви помогнат да направите промяната. Защото вашето здраве е най-важно и не може да бъде заместено по никакъв начин от кариерни успехи, лични постижения и други неща от живота. Ето какво трябва да правите, за да се поддържате във форма:

 

  1. Физическа активност – никога не пренебрегвайте физическата активност, защото тя е жизнено необходима за вашето тяло. Начините за раздвижване са много и със сигурност ще намерите време поне за някои от тях. Можете да посещавате фитнес 2-3 пъти седмично или пък да бягате редовно. Дори половин час ходене пеша на ден ще ви бъде от изключителна полза.
  2. Положително мислене – според различни изследвания, през ума на човек дневно минават около 50 000 мисли. Представяте ли си колко негативен ще бъде ефектът върху вашата психика, ако повечето от тези мисли са негативни? Затова се старайте да се концентрирате върху красивите и приятните неща в живота, като всичко лошо трябва да остава на заден план.
  3. Почивки и паузи – всеки има нужда понякога да се изключи за кратко от заобикалящата го стресова среда, изпълнена с най-различни грижи и проблеми. Ако сте в офиса и усетите, че напрежението ви идва малко в повече, излезте на чист въздух за 5-10 минути. В случай че и това не помогне, обмислете възможността за ползване на кратък отпуск, който да ви помогне да презаредите.
  4. Балансирано хранене – има три основни вида хранителни вещества – протеини, въглехидрати и мазнини. Липсата или драстичното намаляване на някоя от тези групи е пагубно за човешкия организъм. Затова трябва да спазвате добрия баланс. Бялото месо, яйцата и рибата са сред храните, съдържащи протеини. Въглехидрати можем да си набавим от плодовете, ядките и картофите. Перфектните източници на мазнини пък са маслините и зехтинът.  
Продукта е добавен в списъка с любими
Продукта е добавен за сравнение