Как да направим пълноценна и ефективна тренировка

Публикувано 2017-06-02 16:07:02
Категории Сила

Как да направим пълноценна и ефективна тренировка

Редовните тренировки и физически упражнения ви помагат не само да постигнете красиво и стегнато тяло, но са и ключ към по-добро здраве и начин на живот. За да бъдат усилията ви възнаградени в максимална степен обаче, е хубаво да спазвате няколко полезни правила. Тези правила ще направят вашата тренировка наистина пълноценна, а положителният ефект върху тялото ще нарасне неимоверно. Нека да ги видим:

 

  1. Направете си подходящ график – не приемайте тренировките като някакво допълнително занимание, за което не се знае дали ще имате време. Те трябва да бъдат важен и неотменим ангажимент за вас. Предварително определете дните от седмицата и часовете за посещение на фитнеса. И избягвайте впоследствие да ги променяте, защото целият процес ще стане прекалено хаотичен.
  2. Изключете телефона – вашите физически усилия и концентрация трябва да са насочени единствено към тренировката. Преди началото й, изключете мобилния телефон или поне го сложете на безшумен режим. Така никой няма да ви разсейва със странични неща и проблеми.
  3. Избягвайте стоенето – много хора използват времето между отделните серии, за да поседнат за 2-3 минути на пейката. Което не е особено препоръчително. Все пак вече сте били достатъчно време в седнало положение – вкъщи, в офиса, докато шофирате. Релаксирайте между сериите с разхождане или пиене на вода. По този начин ще подобрите стойката си и ще увеличите изгорените калории.
  4. Не пренебрегвайте груповите активности – присъствието на други хора около вас винаги действа стимулиращо. Включете се в групови фитнес занимания или отбори по катерене, муай тай и дори танци. Със сигурност това ще бъде едно чудесно допълнение към седмичните ви тренировки.
  5. Обърнете внимание на храната – тя също е от голямо значение за крайния ефект от вашите усилия. Добре е 2-3 часа преди началото на тренировката да консумирате пълноценни храни, съдържащи протеини (най-вече риба и месо). В допълнение можете да прибавите и картофи, ориз или овесени ядки, които пък са богати на въглехидрати. Това ще ви даде нужната енергия, за да се справите с предстоящото физическо натоварване. 
search
Продукта е добавен в списъка с любими
Продукта е добавен за сравнение