Кои са най-подходящите храни преди тренировка?

Публикувано 2017-05-19 15:57:27
Категории Хранене

Кои са най-подходящите храни преди тренировка?

Намаляването на калориите по принцип е основна препоръка за хората, които искат да влязат във форма. Когато ви предстои тренировка обаче, е добре да се хапне нещо малко, с оглед увеличаване силите на организма. Тук обръщаме специално внимание на думата „МАЛКО“. Преяждането преди физически упражнения може да бъде опасно за вашето здраве, така че не го правете. Достатъчно е да консумирате нещо, което ще ви даде повече енергия и ще направи тренировката още по-ефективна. Ето нашите предложения:

 

  1. Банани – те са източник на въглехидрати, които се усвояват изключително бързо от организма. Калият пък спомага за правилното функциониране на нервната и мускулната система. Един банан, консумиран половин час преди тренировка, ще ви свърши чудесна работа.
  2. Пилешко месо – чистото пилешко месо от своя страна е богато на важни за тялото протеини. Те са основни строители на всички тъкани и органи. Поради тази причина имат огромна роля в изграждането и развиването на мускулната маса.
  3. Плодови шейкове – още един източник на висококачествени протеини. Големите предимства на плодовите шейкове са техният лесен прием и бързо усвояване от организма. Ако имате в дома си блендер, подходящи плодове и малко кисело мляко, можете и сами да си приготвите тази полезна напитка.
  4. Овесени ядки – една купичка преди сутрешната тренировка би била много добър избор. Овесените ядки са богати на фибри, които спомагат за постепенното отделяне на въглехидратите в кръвообращението и превръщането им в енергия. Така ще се поддържат енергийните ви запаси по време на цялата тренировка.
  5. Пълнозърнест хляб – освен средство за набавяне на въглехидрати, той може да бъде част от здравословни комбинации с други храни. Като изборът какви да са тези храни зависи изцяло от вашите нужди и предпочитания. Ако искате да си набавите и малко протеини, комбинирайте филийка хляб с едно твърдо сварено яйце. В случай че се нуждаете от още въглехидрати, намажете хляба с мед или сладко.
search
Продукта е добавен в списъка с любими
Продукта е добавен за сравнение